doktor slurdeg

Idag var det sista dagen i skolan i år. Alltså det är så skönt att ha lov nu och kunna sova hur länge som helst så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen om jag ska vara ärlig. Avlutningen med rektors tal om att det är viktigt att ta ledigt, som har förövrigt kör med varje gång vi ska ha lov, var faktiskt ovanligt kort. Avlutningen bara svichade förbi. Ja, det gick fort i alla fall. Fast till skillnad från förra året så hade jag en enormt negativ Alexandra bredvid mig som klagade på iprincip allt och alla.

Sen när det var slut där i aulan gick vi in till studion och kollade på film á la ressigören carl anders borg. Det hette något med doktor slurdeg, sen minns jag inte mer. Men filmen hade en intressant berättelse och framförde ett bra budskap - att robotar kan vara ganska coola ibland.

Nu sitter jag och kollar på en cardigan från Oscar de la Renta, jag kom precis fram till att den kostar 5400kr, fint.

Dagens citat står soda för i alla fall. "nu blir jag irriterad". Förklaring: Någon hade bokat studion utan att skriva vilken dag så han visste inte vilken dag studion var bokad.

Kommentarer
Postat av: den negativa subbab

förlåt, det var inte meningen att vara så negativ. eller jo men ändå, förlåt!

2008-12-20 @ 00:21:12
Postat av: Julia

haha våran klass hade bokat den på fredagen vet jag! haha! :D

2008-12-20 @ 15:27:03
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/
Postat av: JenniBunny

Jag måste ladda ner låten! (Doktor Slurdeg alltså.)

youtube: No videos found for “doktor slurdeg”. :(

2008-12-20 @ 18:36:05
URL: http://knarkmormor.blogg.se/
Postat av: alexandra

Förresten, jag gillar din nya header :)

2008-12-20 @ 22:50:11
URL: http://smedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0