television

Idag hade vi julpyssel i skolan och Simone gjorde värdens finaste julkort! Om hon skulle sälja det hade hon säkert fått 3 kronor för det! Helt sjukt! Jag ängnade mig hellre åt att äta skumtomtar. Fast till slut började med något jag inte visste riktigt var det var från början. Men ni vet när jag väl börjar på något går jag in för det på riktigt och det visade sig att det blev en jätteful gubbe (läs totenpole) med rött hår, en rödvit boa och sådana där saker som cheerleaders har, typ pom pom grejjer? Äsch, jag vet inte.

Jag har hört flera historier om lärare som har googlat på sina namn och kommit in på elevers bloggar där dessa busiga elever har suttit och skrivit massa tokiga saker om sina lärare. Så därför tänker jag inte nämna någon som luktar svett.

När ska man börja köpa julklappar?


Simone misshandlade sin tomte, jag döpte den till Gertrud.

Kommentarer
Postat av: Simone

Thom, nummer 1. Jag hittade en bild på dig som var rolig. Jag hade fått stryk om jag lade upp den.

nummer 2. Julkortet jag gjorde var det bästa jag gjort i mitt liv. Julia klagade också på den. Fy fasen.

Nummer 3. Carl Gustaf III heter han!

2008-12-18 @ 08:35:05
URL: http://greny.blogg.se/
Postat av: mandis

2008-12-18 @ 12:30:14
Postat av: Mandis

hejdu, hur mår du egenltigen?

2008-12-18 @ 12:30:47
Postat av: Julia

Jag sa till Simone att kortet var as fult! och jag håller med dig thom, hon borde skämmas!



Och alla vet vem svettis är. Man kan inte göra något annat än å gilla honom! haha! ;D



Fortsätt i samma stil nu / din trogna läsare Julia

2008-12-18 @ 13:08:47
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/
Postat av: Jenni

Din tomte är ful.

2008-12-18 @ 13:54:08
URL: http://knarkmormor.blogg.se/
Postat av: Simone

JENNI! MIN TOMTE ÄR FIN!!!!!!!!!

2008-12-18 @ 15:26:31
URL: http://greny.blogg.se/
Postat av: popkartong:P

haha fiin tomte faktiskt^^:P sj var jag av underliga annledningar med på er pysseldag xD två lärare trodde att jag gick i estet trean och undrade var jag hade varit?! "varit var?" sa jag.. faktiskt går jag jue språk:P:P xD kul va de faktiskt:P:P

2008-12-20 @ 00:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0