Always Where I Need to Be

Idag kom jag fram till att det är väldigt skönt att sluta 10.15. Det kom jag fram till när våran fotolektion var inställd och vi slutade just 10.15. Det borde vara såhär varje dag tycker jag, eller egentligen hade det varit bättre att börja klockan ett. Fast egentligen vet jag inte vad jag menar.

Dagen började med en stenhård gympalektion och alla var svettigare än svenskar i Thailand. Dock får man inte glömma att Jenni hade tagit på sig sina byxor bak och fram när hon kom till skolan. Nivet det var juh sådana där mjukisbyxor med namn på också var namnet ibak. Så påpekade Lisa att namnet borde vara ifram. Då ramlade poletten ner för Jenni som forutom sin skicklighet på att sätta byxorna åt fel håll var grymt bra på pingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0