det låg verkligen en enorm pool framför huset

Är det meningen att jag ska skriva något om Let's Dance nu som resten av Sverige? Okej, det är lika bra för jag kollade faktiskt på hela programmet idag, båda de två timmarna inklusive 8 reklampauser. Jag kan väll inget annat än säga att Leila, ja hon från idol bara inte kan sluta le! Jag tycker dock att hennes leende är ganska stelt på något sätt men det ser ändå bra ut. Bara lite småroligt sådär. Ingen kommentar om Carl-Jans magdans. Blondinbella är verkligen så som jag trodde att hon skulle vara. Men alltså att efter ha set hennes "tv-blogg" (Som jag hade lovat mig själv att inte kolla på) så lär man känna henne på något sätt även om man inte gör det på ett annat sätt. Det är skumt det dära, att det känns som börjar lära känna en person som man bara sett på tv och på sin eleganta blogg. Det här börjar likna Paris Hilton, fast till skillnad från Isabella så känner jag paris ut och innan.

Kommentarer
Postat av: jenni

Jag hejar på Carl-Jan. Lite ögongodis i tv:n måste man ju ha.

Uh, min mamma har börjat gilla blondinbella. Det känns förjävligt.

2009-01-17 @ 15:51:48
URL: http://knarkmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0