go ask alice del 2

När jag satt och skrev den här fantastiska recensionen (Som det blev) så kom jag fram till att det kändes liksom bra. Ja, inte sådär vemodigt som det brukar göra när man sitter och skriver ett skolarbete då man aldrig vet vad man ska skriva osv. Men just idag hade jag hur mycket som helst att skriva. Jag fick till och med stoppa mig själv för att det inte skulle bli en hel bok. Men nu är jag i alla fall klar och imorgon bär det av till skolan för att ha den sista engelska a lektionen. Det känns på något sätt väldigt skönt fast saken är ju den att eneglska b börjar på måndag så det kommer ju bara att bli värre.

Jag kommer antagligen vara mycket tröttare nästa vecka än vad jag är idag men jag tror att jag ahr lovat mig själv att ta tag i arbeten direkt när vi får dem för jag orkar inte sitta dagen innan och göra allt mer. Nu tänker jag unna mig välbehövlig sömn.


bildtext: djup bild.

Kommentarer
Postat av: hanna

go ask alice är så bra. :)

2009-01-16 @ 20:07:52
URL: http://jybrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0