go ask alice

Nu har jag kommit till den punkt i mitt liv då det blivit dags att skriva en så kallad recension om boken go ask alice, på engelska förstås! Det enda problemet, eller det stora problemet är att jag inte har kvar inga av de två papper som det stod vad uppgiften gick ut på. Så nu blir det till för att att improvicera! Jag är inte bra på att improvicera, det är knappt att jag ens kan stava till ordet så det här kommer inte bli bra. Det andra problemet (ja det finns mer en ett) är att jag inte har läst klart boken. Varför gör jag alltid såhär? Liksom, jag lyckas med det här varenda gång! Jag är en riktig expert på att skjuta upp saker. Jag har tänkt att ha det som nyårslöfte något år att sluta skjuta upp saker, men som det ser ut nu så verkar det bli först år 2056.

För övrigt så hade jag världens smärta i halsen när jag vaknade imorse, så därför beslöt jag mig för att stanna hemma. Jag somnade om och vaknade halv 10 igen och kom på att jag inte hade sjukanmält mig, så jag skickade snabbare än blixten iväg ett sms och som vanligt så får man ett gulligt krya på dig sms tillbaka. Det gillar jag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0