håll ditt huvud högt

Den här dagen har spenderas med kent och sex and the city. Allt det här hände i min säng. Jag har varit så trött idag så jag tyckte det var en dum idé att lämna den. Sen så har Jennis mamma börjat gilla blondinbella, det var precis det här jenni visste skulle hända och jag kan inte annat än att hålla med. Alltså blondinbella är ju enbart med i Let's Dance för att få publicitet och eftersom det är folk i alla åldersgrupper som kollar på Let's Dance (mycket 30plusare) så kommer mer och mer folk börja gilla henne. Det här är moderaternas fel.


Kommentarer
Postat av: nicolina

haha, jag är såå trött på henne! och hejhej, kent är bra! på tok mycket bättre än bella. :')

2009-01-17 @ 22:37:59
URL: http://dimmigadagar.wordpress.com
Postat av: mandis

Haha jag orkar inte använda komma, det är så överskattat haha! vi åkte in och hyrde en film. fy sjöen jag kommer aldrig kunna sova iugen. natti på dig :)

2009-01-17 @ 23:44:19
URL: http://amandamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0