hejdå 2008!

Åh, jag måste faktiskt säga att det är ganska skönt att 2008 är över. Det har nog varit det året som gått fortast så länge jag har levt i alla fall! Det har hänt ganska mycket förra året faktiskt. Människor har förändrats, jag med. Sen så var Kent konserten i sommras otroligt fantastisk! Jag gillar verkligen Kent. Sen var Anna Ternheim fin också, men frågan är vad jag och jenni tänkte med hemresan där egentligen.

Nyårsafton var i alla fall mysig med trerättersmiddag och trevliga lekar. Ramlade raketer som åker in i häckar var inte lika mysigt dock och torget var typ ovanligt lungt. Tiderna förändras.

Inför 2009 har jag inte så mycket att säga egentligen, jag ska i alla fall inte vara med i Let's Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0