lång dag, kort sammanfattning

Elvira blev igensnöad, Emilia tatuerade sig, Ellen var fint sminkad, Jenni läste jägartidning om hur man skjuter kaninen på bästa sätt, Linda kunde knappt gå, Simone sa bara katt 2 gånger på hela dagen, Fröken Alfredsson både älskade och hatade mig, Amanda hade inte alls något flyt på grafisk illustartion, Alexandra var nervös för sin massagelektion, Lisa somnade i biblioteket, Klara frågade ut mig om att beställa bilder, Malins lektion var placerad på norra och störde sig ganska rejält på det, Kresak visade bilder på söta hästar och jag var bäst på illustartor!

Kommentarer
Postat av: Mandis

Våran klass är helt enkelt bäst!

2009-01-21 @ 13:14:54
URL: http://amandamichelle.blogg.se/
Postat av: Jägaren Jenni

"Jenni läste jägartidning om hur man skjuter kaninen på bästa sätt."



Det beror oftast inte på geväret, utan jägaren. Lättast att skjuta en kanin är helt enkelt att inte släppa ut den ur buren. Hur man tillagar den vet jag inte, jag var mer intresserad av hur man

2009-01-21 @ 15:27:18
URL: http://knarkmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0