låt mig gå i bitar!

Alltså jag klickade just in på Charlotte Perrellis blogg, egentligen vet jag inte varför men jag gjorde det ändå. Jag tycker det är jätteroligt att hon är med på den här topplistan som finns på blogg.se så jag va ju lixom bara tvungen. Fast när jag kom in så såg inte bloggen alls ut som jag trodde den skulle göra, bilder från hennes thailandsresa som såg ut precis som Stina-Lees bilder fast med barn då, alltså Perrellis barn. Jag trodde att denna schlagerdrottning skulle skriva om hur otroligt snygg och bra hon var hela tiden men kors i taket, det står ingenting om hennes sånginsatser i olika tv-framträdande osv. Jag är positivt överraskad, Charlotte Perrelli har faktisk ett vanligt liv, helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Peter

Ja men du är störd! ;P hahah

2009-01-07 @ 17:53:42
URL: http://kjarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0