no, I don't remember

Nivet nu är det ju officiellt söndag, veckans tråkigaste dag. Fast jag ska ta det stora steget att sätta mig framför ratten för första gången och förhoppninsgvis lära mig någonting! Det tror jag faktiskt att jag kommer att göra.

Lördagen bestod av en riktigt hemma dag. Ni vet när man går upp klockan ett äter middagen till frukost och allmänt bara går och äter godis hela dagen och inte gör något vettigt överhuvudtaget. För jag hade tänkt ge mitt rum en välbehövd städning idag. Ja, jag kom så långt att jag sköt undan lite krims krams på golvet lite längre bort. Det är vad jag kallar en stark insats!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uh ne. Jag blev först en pudding när jag installerade photoshop.

Mmmmmmm lördagsgodis.<3

2009-01-25 @ 00:41:01
URL: http://knarkmormor.blogg.se/
Postat av: Arandur

sv: haha, vem är inte det :D

Följ gärna min blogg med /bloglovin (blogkoll) om du inte redan gör det :)

2009-01-25 @ 01:43:33
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0