so, live you´re life

Så, nu sitter vi här på samhällskunskapen igen och gör absolut ingenting. Vad beror det på egentligen?

  • Jag är lat.
  • Våran lärare är aldrig här.

Därför anser jag att det bara inte är mitt fel. Arbetet sociala frågor ska vara inne nästa vecka och tror ni att jag har börjat? Ne, absolut inte. Men när vi börjarmed något nytt har vi en helt obegriplig genomgång som man inte fattar någonting av och frågar man så blir han bara sur. Hur tror han då egentligen att jag ska förstå? Jag fattar fortfarande inte vadjag ska göra och vi gick igenom det här en vecka innan jullovet. Men, det ska nog gå bra ska ni se. 

Runt klockan 0800 imorse så kollade vi på våra musikvideos som vi har gjort i rörlig bild. Det varemycket intressant faktiskt, mest för att jag va med i 3 av 4 videor. För att nämna min grupps video så valde vi låten "Kom kampsång" med Lasse Lindh och Timo Räisänen och ska jag vara helt ärlig så förstår jag faktiskt inte varför vi valdejust den låten. Efter att vi hade lyssnat på den för tionde gången så började vi tröttna och inna allt va filmat så samin ipod att låten var spelad 53 gånger, inte kul.  


Jag gick in på aftonbladet precis och fick syn på det här, började direkt tänka på simone och inte för att hon ser spöken hela tiden utan att hon verkligen älskar kaffe. Om man säger såhär så märkar man väldigt väl på henne när hon inte har fåtti sig kaffe på ett tag. Sen är det så att jag verkligen kan tänka mig henne som en person som kan se soöken framför sig. (OBS, komplimang). Så, Simone om du ser spöken så vet du varför!


                                                                                                         http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4182819.ab

Kommentarer
Postat av: Simone

Åhh. Jag har börjat se spöken Thom... Är det konstigt?

Men tänk om jag hellre vill se flygande katter då? Får jag halluinera om det istället?

2009-01-14 @ 18:15:56
URL: http://greny.blogg.se/
Postat av: bästis ellen

Min novel hette hallucinatoin, kul kul!

2009-01-23 @ 12:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0