top model 11

Okej jag har bara en lite fundering, kommer top model sluta någongång? Eller kommer det att fortsätta till säsong 213? Lixom jag känner juh att dom första säsongerna var bra, men sen har det gått lite utför. Men jag kommer titta på det ändå, för jag kan nog inte låta bli. Dock tycker jag att det borde vara lite mer Project Runway i teven! Då hade jag kollat plikttroget ska ni veta!

Idag är det tisdag, fast det är som en söndag fast ändå är det en tisdag. Jag fattar verkligen ingenting. Dock har jag haft en besökare från Kanada, det är ganska coolt!

Kommentarer
Postat av: sexy_hoe_jenni91

Jasså, vem från Kanada?

Alltså, Top Model blev kasst när Twiggy kom in. Eller så kankse har vi alla tröttnat på det? Säsong 11, kom igen.

2009-01-06 @ 23:40:28
URL: http://knarkmormor.blogg.se/
Postat av: hanna

jag tycker det är bra att top model fortsätter! :)

Det kan ju liksom fortsätta eftersom det är ju inte som te.x ugly betty eller desperate housewives, man byter liksom ut människor varje gång, på så sätt blir det inte tråkigt!



det hade ju varit skillnad om det var samma som i circle 1, och det hade typ handlat om dom, alla 11 gångerna... :d

2009-01-10 @ 15:21:53
URL: http://jybrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0